otak nuffnag

Tuesday 27 September 2011

OTAK PAGI YG ABSOLUTELY EXTREME..

La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La Laaa… La Laaa…

Ooh! Pening kepala
Memikirkan tak ada kerja
Tanam Anggur
Sijil diploma
Ah! Gantung didinding saja



hah!!!this one my fav song,but now dah TUKAR coz aku dah dapat keje.

alkisahnya jam 060 si SMOOSHIE called aku suh bsiap untuk g interview,aku dengan malas dan muke selenge mgambil towel n masok toilet....10 mnit pertama duk je rebek cermin tngok muka yg ala-ala hensem nie tak juga2 mandi..Hahahah...

around 6.40 aku kuar g amik SMOOSHIE sbgai pneman aku time interview,ngam2 kol 7 dah kat highway...time odw ngan jalan jammed,dah ngah myelit ala2 adnan sempit ttbe ade plak si pakcik india nie ttbe je kuar dari celah2 keta yg ngah jammed,so aku ape lagi xsempat pakcik nak elak so terlanggarlh side-mirror kete myvi klu xsilap aku..aku pun ngan selamba blah tanpa mnoleh blakang skit pun.mauhahaha..TAKOT,GERAM,LAWAAK pun ada time 2..jalan punya jalan cari Bangunan Ahp 2 Jalan Tun Mohd Fuad 3,akhirnye jumpa.. then stop ah area 2 tengok jam baru 7.30.dalam hari bengkek jew egtkan jauh sangat 
Bangunan Ahp 2 Jalan Tun Mohd Fuad 3, rupa2nya 30 minit jew dari tempat aku BANDAR MAHKOTA CHERAS,lpak2 area situ ngan smooshie tggu sampai kol 8.30




Dah cukup 8.30 aku masuk ah daftar interview,tngok dalam list yg dtg interview time tu ade ah 3 orang 2 ppuan tmasuk aku orang yg ktiga,dalam hati aku MATILAH AKU JAPGI...sembang2 ngan ppuan dua orang tu baru la aku taw aku sorang je interview ntok bhgian lagi yg 2 orang lagi msok streamyx..tengah best2 sembang nama aku kne pggil msok blik briefing..dahla sejuk nak mampos dalam 2 cam kat oversea ase..


then aku dberi tips mcamana nk interview nanti and kene buat typing speed test..ALHAMDULILLAH smua lulus..
1200 aku dipanggil msok interview,soklan yg dye tanye bukan alang2 macam aku nie taw sangat dalam celcom 2 ade ape..last aku dah xtaw nak jawab ape orang yg interview 2 cakap ok stakat nie je interview kita and tidak dibenarkan balik lagi..aku pun dengan perasaan resah-gelisah kuar dari bilik 2..10minit pastu nama aku dipanggil lagi kali nie kena sign form keje...

YG SEMESTINYA AKU DAH BERJAYA!!!!!!!!!

HAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHA

aku akan start keje jumaat nie 30.09.11,jam 8.30 dah kene ade kat tempat kat bawah nie.





ade lagi pict dye...xsabar nak g nie..



No comments:

Post a Comment